Vem bryr sig om folks leggings är från H&M eller Lindex

Funderar jag på vad som inspirerar min klädsel just nu.. 

Jag förstår mig inte på folk med sk. modebloggar som ska visa jämt hur de misslyckat försöker kopiera någon hollywoodstjärnas senaste nyck fast i billig Gina Tricot stil. 
Vem bryr sig om dina leggings kommer från H&M eller Lindex???

Inspieraras nog jsut nu av detta mästerverk



Dessutom, när jag har rena kläder så ämnar jag att sätta en ganska androgryn twist på ovanstående. Beundrar en Greta Garbo eller att sätta twist på allt som en ung Annie Lennoxx.

image19 image20



Kommentarer
Postat av: Inte Hannah

u got me.

2008-05-19 @ 22:33:33
URL: http://hannahkritiserar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0