Regn regn regn + Lite London shopping tips

Helgen spenderades i London, regnfritt, givetvis regnar det här hemma i Midgård, borde stannat kvar. 

Så resten av dagen har jag följande att välja på.
1. Plugga 
2. Städa 
3. Ligga i sängen och köra på lite facebook stalking

 Iaf. London Recap. 

Dag 1. Går på Selfridges med min mor. Inhandlar 2 par strumbyxor och 4 par vita strumpor.

 Lyckat eller inte. 

Dag 2. Promenerar runt i Covent Garden med mor syster, kusiner och moster. 
Känns som någon sorts österländsk storfamilj. 

Hittar Betsey Johnson butiken!!! 

Kärlek. Inhandlar den perfekta klänningen, givetvis inte de där nyckelplaggen jag verkligen behöver för vardagsbruk men. Åh. Perfektion. 

Under min mors filantropi inhandlar jag även 1 tshirt, 2 armband, 2 pikéer och 2 skjortor. Perfekt. 
Behöver alltså inte tvätta ljusa färger på ytterligare en vecka.. 

Dag 3. Hotellfrukost på sängen Yay. sedan hem Nay. 

Ok London ändras varje månad. Men shoppingtipsen från detta besök blir

Urban Outfitters i Covent Garden
Louboutin på Motcomb st.
Betsey Johnson i Covent Garden
Crew Clothing i Sloane Sq eller Harrods

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, nu vill jag verkligen till London! Låter verkligen helt underbart.

2008-05-27 @ 10:08:26
URL: http://alst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0