Plugg plugg plugg

Ännu en dag spenderad i biblioteket, stolt att jag lyckas plugga men deprimerande eftersom jag har många sådana dagar kvar.

17de Juni 17de Juni 17de Juni. Då har jag klarat sista tentan.

Spelade Badminton med flatmatesen idag. Otroligt patetisk sport. Men underhållande eftersom ju mindre jag rör mig desto mer får partnern röra på sig. Lite som sex typ. Förutom att jag inte brukar ha ett racket i handen i sängkammaren (och att jag inte är den typen som ligger still och funderar på om strykjärnet är på)

Imorgon ska jag spela riktig sport. Squash.

Avskyr egentligen motion men det kanske är en intensiv ovilja att studera som får mig att helt genomgå personlighetsförändring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0