Bekännelse

Jag är ingen Waldorfblondin.

Snarare 2 X slingblekt brunett.. Därför med otroligt otrevlig utväxt.

Kan erkänna att eftersom jag och de allierade helt slumpmässigt flyttat in i Dandys soffa (vi ska åka hem imorgon, vi lovar) och ingen civilisation fungerar i England på Söndagar så har jag inte haft något smink på mig idag.

Slutsats Jag = Pryd (dvs. fattig) Hora

Tänk Monster inte Pretty Woman


I övrigt hämnades den ryske allierade på mig för att jag ändrade hans födelsedag på facebook och för omorganiseringen av hans garderob, med hjälp av Dandy (!). De fyllde min bil med ballonger och slog in hela i plastfolie...
(Bild kommer när Bluetooth slutar bete sig som en farmor på amfetamin)

Kommentarer
Postat av: sanna

farmödrar på amfetamin är en alltför sällan skådad syn =D

2008-05-19 @ 18:08:33
URL: http://modigmorot.blogg.se
Postat av: sanna

haha jaa men självklart, det är ju på frimärkena de har amfetaminet. jag är inte så knarkinsatt, så en liten reservation för att det kanske är nåt annat sorts knark man brukar slicka bort från frimärken.

2008-05-19 @ 20:37:47
URL: http://modigmorot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0