Red red wine

Återgått till en av de saker jag gillar bäst med att vara student; glas rödvin i handen medan man försöker lära sig hur världen fungerar.
Fungerar mycket bra i min åsikt, satt till och med en av mina finals förra året med ett glas vin i handen, och fick väldigt bra betyg i ämnet så..
 
Utöver rödvin och studier kan jag också meddela att jag har varit ute och sprungit!
För mig involverar träning endast sex eller shopping i vanliga fall.
Men lyckades faktiskt överleva en joggingrunda (ord som smakar 90tal, det gillar jag) påhejad av The Dandy och De allierade.

Har 2 dagar senare fortfarande träningsvärk i benen.

På tal om träning ägnade jag Lördagen åt att shopping, 
Blev en plånbok, en underbart söt neccesär och "träningskläder" - underkläder från Agent Provocateur. Mjau

Måste tipsa om Kath Kidston - Denna neccesären har jag inhandlat. Otroligt retro och så underbar. 
Lite som Marimekko eller Svenskt Tenn, saker man mår bra av.

Kommentarer
Postat av: emil

"grapefrukskärneextrakt och lite echinacea"
Vilken tur att jag hade det i skafferiet, tack :D

2008-03-04 @ 22:55:57
URL: http://emil.blogg.se
Postat av: marie

jätte söt neccesären, tack för du tycket om min blogg :) jätte skoj att läsa andras. men det är inte så många som lämnar kommentarer så man vet vilka som läser hihi ha en trevlig kväll!!

2008-03-06 @ 20:46:12
URL: http://www.livingintheoldtown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0