What pop artist did Valerie Solanas shoot with a 30-calibre pistol?

Svar: Andy Warhol

Jag och V (den nu rätt synliga osynliga flatmaten) har ägnat de senaste halvtimman åt att quissa varandra på TP frågor. 

Mycket underhållande och lärorikt sätt att undvika studier på. 

Nu ska jag undvika plugg genom att kolla in saker på Net-a-porter... Är inte lite kär i Cavalli kollektionen, men givetvis finns inga av maxiklänningarna jag vill ha någonstans!!



Påtal om maxiklänning, ni kanske undrar varför jag vill klä mig i detta plagg så populärt bland gravida hollywoodmammor, Tomas Dileva och muslimer. Det är nämligen sååå att nästa fråga är

Vad är sommarens största event?

Svar: Henley Regatta.



Och då är det mer än helrätt att komma i en klänning som slutar en bit nedanför knät. 
Det är Englands svar på Båstad, och eftersom jag hängt i Båstad de senaste 3 åren så kändes det absolut dags att göra någonting nytt. Någon som kan rekomendera var det finns riktigt snygga klänningar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0