Future in our hands

Jag tror seriöst att jag spenderar mer tid att planera vad som händer dagarna efter tentorna är över än till att studera. Men, det är iaf upplyftande att veta att den 17 är det över för den här gången.

Plan

17de. Inbokat fint väder med sol och att fältet på andra sidan vägen magiskt omvandlas till en strand. Där planerar jag att dricka Champange. 
18de. Min oas, England bästa bar är mystiskt placerad i en liten by nära universitetet. De öppnar 17.00. Då planerar jag, Voluptuous och Finskan att vara där, med Trivial Pursuit. TP, Äpplemartinis och årgångsvin. Hur rätt låter inte det?
19de. Den ryske allierade fyller 21. Överaskningsfest på vår magiska strand (ok campuscentrum duger om stranden inte materialiseras). Jag och J har tillochmed planerat samkörning så hon kan lämna sin bil över natten så vi alla kan avnjuta detta parteeeh. 

Osv. 

Reda att dö av leverskador lagom när jag börjar jobba den 23dje Juni.

Kommentarer
Postat av: DD

Åh, tack va snällt sagt :) Riktigt rart!

Jobba nu på att INTE få leverskador och ha skoj ist ;D

KRAM

2008-06-07 @ 16:40:30
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0