Utan snus i tre dagar försmäktar vi på denna ö

Nej faktiskt så är snus, choklad, vatten och kaffe och bibiliotekscaféet undermåliga mat det enda vi lever på.

Givetvis med tillskott av anti-hösnuva produkter, rosenrot(ökar koncentrationen), och nya tillskottet ginseng med ginko biloba; ska vara energigivande respektive förbättra minnet.
Det kan jag behöva.

I Globaliseringen läser jag igenom uppsatser för att sedan se i de respektive föreläsningsanteckningarna att föreläsaren drar slutsater såsom, "I predict a riot" eller "China is in transition" DOH.

Medan i finance dyker de upp sånthär på skärmen - 

Ingen fara, jag har ingen aning heller vad de försöker lära mig med ovanstående. Jag blinkar två gånger och bläddrar vidare i hopp om att mirakel kan ske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0