Trotsar pollenallergi och brist på självbevarelsedrift i ett tappert försök att plugga utomhus

Satt i biblioteket en stund men efter lunch med Stekarn och den Rysske allierade beslöt jag mig för att det inte går att vara inomhus. Det har tillfälligt varit fint väder här och solbrännan jag fick i Sverige förra helgen måste behållas.


Med hjälp av lite så klarar jag pollen. Och med lite självbehärskning skulle jag nog tillochmed få lite plugg gjort. 

Torsdagens Globalisering flyter på, ingen fokuserar på denna tentan eftersom ämnet är relativt lätt. Min plan är att därför höja mitt snitt genom att faktiskt plugga detta ämne och därför få bra betyg
Fredagens Finance. ERROR - Hoppet vi alla har är att ingen pluggar, snittet blir lågt så vi alla frå bra betyg ändå.
Lördagens Economics går bättre än väntat. Något skumt är pågång här. Hmm.



Alla som är lediga med fint väder: NJUT. Rätt som det är sitter ni här som jag och inser tt ni typ aldrig blir lediga igen... 

(Iof har jag hela September ledigt men då kommer jag ha mycket att stå i med flytt och sånt så det räknas inte..)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

jobbigt med allt pollen nu :/

2008-06-08 @ 20:45:54
URL: http://cassandraholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0