Ligga-i-sängen-dag?

Har lovat den filipinsk allierade att vi ska åka in till birmingham och shoppa idag. Men jag vill verkligen bara ligga i sängen och typ

Stalka folk på Facebook
Smsa folk utan anledning och irritera mig på att ord som fuck, slut och metamorphosis inte finns i T9 ordboken
Läsa de sk nyheterna på aftonbladet, the sun, expressen och jämföra hur mycket fel de får i sin sensationsjournalistik
Vara en nioårig pojke och spela dataspel
Äta varannan m&m och varannan smarties för att jämföra smaken (smarties är nog godast)

Tyvärr borde jag verkligen åka till Brum eftersom jag behöver kläder till mitt nya jobb (jag har 274 kilo klädr men inget att ha på mig) och jag måste fixa lite bilpapper.

Tyvärr ger mig all sorts ifyllande av formulär kafastrofal ångest, men om ajg inte får det gjort så leder det ill ännu mer ångest??

Men min masterplan är att övertyga den allierade att vi åker på Fredag istället genom att flytta midsommarfirandet från lunch till middag? Mitt liv defineras av organiserat kaos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0