Emigration

Jag har packat ihop allt jag äger och emigrerat. Första dagen på jobbet idag. I feel important.
Gårdagen spenderades till att packa, bland det värsta jag vet och sedan vänta runt på Heathrow, inte heller trevligt. 

Insåg på Heathrow att jag blivit ännu mer osvensk, och att jag umgåtts lite för mycket med CF. Sitter i en pub (!) och inser plötsligt att jag äter mina pommes frites med ketchup och Majonäs - hur hände detta? 
Detta är helt fel tid för mig att emigrera. Jag har precis börjat älska pub luncher och hur ska jag överleva utan alla små indiska restauranger?. 

Ändå, något är fel i mitt huvud. Men nu är jag här nu och är ganska allmänt förvirrad.

Det ordnar sig nog. Men för säkerhetsskull åker jag till England nästa Torsdag...

Kommentarer
Postat av: Jenny

tACK SÅ mycket ;>





/ En tjej i storstan

2008-06-24 @ 22:26:29
URL: http://jjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0