Det går verkligen inte bra

Jag förstår inte idéen bakom att genomsnittskostnaderna minskar medan marginal kostnaderna ökar i ett monopol. Min hjärna kan inte applicera idéen till verkligheten. Så plugget står still.

Ägnar mig istället åt att läsa bloggar, sedan skicka the Dandy att göra ärenden åt mig eftersom jag pluggar så hårt (MOHAHA), typ; poppa popcorn, hämta juice, massera mina händer. 

Sedan har jag roat mig med att värdera min blogg. Den hade köpt mig en till Betsey Johnson klänning, inte fel men patetiskt eftersom de flesta bloggar säkert hade köpt dess innehavare en mindre sportbil...

Denna blogg är värd 3 057 kr

Kommentarer
Postat av: emil

Okej jag minns inte vad du skrev för jag är för närvarande full och mitt närminne är ungefär tolv sekunder långt, men jag ser iaf nu att min blogg är mer värd än din. Jag köper klänningen åt dig och kan fortfarande gå ut på krogen för resten av pengarna.

2008-06-07 @ 23:42:13
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: Paulize

Halloj, såg att du skrivit i min blogg , tack för det.

Jag svarade tillbaka i samma inlägg :)

Ha det så bra!

2008-06-08 @ 12:56:21
URL: http://paulize.blogg.se/
Postat av: Janna

hmm micro ekonomi... festligt ;)

Har inga tentor kvar - bara sommarlov framför mig.. eller sommarjobb rättare sagt.. Lycka till på tentorna då!!

2008-06-09 @ 22:31:48
URL: http://grevillius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0