badabadabadabadabadabada

Min kusin kom över och låg i solen med mig. Det är underbart hon är lika knäpp som jag.
Eftersom hon bränt sig med en locktång hade hon ett stort plåster i pannan. Bara det gör det ganska svårt att ta någon seriöst.

Jag erkänner jag är en total badkruka ändå har jag badat 4 gånger idag, 3 gr i havet (kallt) och 1 gång i poolen (väldigt kallt)

Favoritcitat från de civiliserade konversationerna mellan två tjugåringar

I kör "badabadabadabadabadabadabadabadabadabadabadabadabadabadabadabadabadabadabada.." repeterades tills vi kommer i vattnet

J - TITTA TITTA en plattfisk!
J - Ser du den, det är en plattfisk TITTA!!
C - Ska vi jaga den?
J - Jaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0