Alla sätt är bra utom de dåliga

Jag är ju snart säkert helt förberedd inför tentan på Globalisering imorgon - Den har ju lärt mig följande

Att Sverige inte är ett jävla sosseland styrt av LO och det gäng outbildade rövare som kallar sig fackförbund som får allt att gå åt helvete.

Utan 

A coordinated market economy with rigid labour market and extensive collective bargaining leading to decreased profits and extensive private benefits of control. 


Men som ni säkert förstår så betyder egentligen samma sak - Att folk som skyller förändringarna vi ser i världen nu på Alliansen har noll förståelse av instutionalism, ekonomi och politik.

Och just nu gillar jag verkligen http://detvaintejagdetvasossarna.blogg.se/

(Publishme låter mig inte göra länkar med mac grr)


Kommentarer
Postat av: Em.

Taaack! :) Din bakgrund är frän tycker jag! :)

Ha en bra kväll! :D

2008-06-11 @ 20:46:26
URL: http://grytpinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0