Jo jag lever än..

Men jag har inget internet i min nya lägenhet. Det är jobbigt.
Dessutom har jag hyrt lägenheten av min farbror som har den som övernattningslägenhet.
Därför finns det inte heller:

Stekpannor
Skärbrädor (förutom en jättemacho träskärbräda som säkert är salmonella infekterad)
Strykjärn
Gardiner
Vinglas
Allt annat jag kan tänkas behöva..

Men givetvis finns det en enorm TV och 4000 galgar(?).

Förövrigt var mitt liv så ointressant häromdagen att jag tittade på Sommarkrysset. Stort misstag, jag avskyr nu svenska folket i sina crocs och husvagnar och lådvin. 
Nivån på Gry's monolog är ungefär
"Vad är brunt och springer i skogen, min ledtråd är att det har tre bokstäver, börjar på ä och slutar på lg, kom igen, du har en chans på 4 miljoner att vinna 20000 kronor som du kanske kan köpa nya fula plastmöbler till husvagnen till, eller en misslyckad cykelsemester i motvind till danmark" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0