Fredagsmys = Tvätta

Mitt liv är sjukt oglamoröst just nu. Tanken var, om det är lite att göra på jobbet hinner jag med Göteborgsplnet från Bromma och då är det meningen att jag ska hem. Givetvis var det rekordmycket att göra på jobbet och jag kom inte därifrån förrens 6.15. På en Fredag. Jippie. 

Och pga denna framförhållning har jag absolut inget att göra nu. 
Hade tänkt kolla på 4 Bröllop och en Begravning, men orkade inte riktigt, (Jag är för lat för att kolla på film ensam...) Kollade på mina favoritdelar på Youtube istället.




Sedan inkluderar mina roliga Fredagsaktiviteter därför att tvätta, undvika att städa och tycka lagom synd om mig själv.

Seriöst. Kanske ska kolla på filmen i alla fall

Kommentarer
Postat av: n

tvätta is the shit... spec på fredagar.

2008-07-21 @ 14:59:01
URL: http://nooni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0