Lat men Exhalterad

Har för en gång skull öppnat mina gardiner och ligger och studerar morgon, förlåt lunchtids, trafiken. Intressant observation är att alla polisbilar som har sirenerna på alltid åker förbi i södergående riktning. Förklarar nog varför jag även nästa år vägrar att bo söder om järnvägsspåret.

Kan även se postkontoret, ligger bokstavligt talat på andra sidan gatan, ändå känns det ofattbart ansträngande att ta sig ur sängen och gå dit. Jag hade bara kunnat slänga på mig en kappa över pyamasen men hmm, 5 minuter till, sen kanske. 

Mitt hår ser ut som en våldtagen igelkott, insats måste göras innan jag rör på mig. Dessutom måste jag antagligen först gå till en bankomat för att betala tullavgifter (13 pund grr) samt leta fram mitt pass (detta innebär en arkeologisk utgrävning bland alla papper som omringar min säng)

Men det kommer ske, för det är julklappen jag köpte till mig själv och jag är verrrry excited. Underkläder i burlesque stil...
image1


Och en petticoat till History Balen, den har nämligen Moulin Rouge tema  (är även på jakt efter en korsett med påfigelfjädrar men det går inte lika enkelt..)

image2
 
Överväger nästan att klä på mig och skutta över gatan nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0