Word of the day - Obscurity

Ännu en ledig fredag som ägnats åt att ligga i sängen och begrunda hur dåligt min lever mår, låtsas att jag inte har en milslång att-göra lista och ignorera allt viktigt. Borde verkligen tvätta men kan inte förmå mig, gick till M&S och köpte mer strumpor.
Istället för att gå in  köket och lägga i lite kläder i tvättmaskinen. Outgrundlig? Ja. 

Lär mig massa intressant genom att se på klassiska engelska TV program, bra TV görs nämligen inte längre i det här landet så internet är min räddare i nöden

/>


Passade även på att köpa mat. Fiskpinnar och pulvermos blir lite fantasilöst i längden. Ska bli en spännande wok. Om någon kommer ihåg att köpa ny tändare till gasspisen. 
Annars blir det jobbigt, vill inte gå utomhus igen, kallt och blåsigt.

Tittade just ut genom fönstret och det började snöa. Mycket märkligt, och spännande. Engelsmän får glädjeyra/panik vid minsta snöfall. Tittar ut genom fönstret och inväntar paniken som kan inbringa sig i korsningen utanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0