Och nu ska jag beskriva hur fantastiskt gullig min pojkvän var igår - INTE

Jag har inte planerat att skriva om hur fantastiskt duktig och monogam jag är och vilken fantastisk pojkvän jag har här för att han var så gullig igår.
De flesta tjejer verkar inte förstå det men ingen bryr sig vad deras kille gjorde på Alla Hjärtans Dag!

Hela världen behöver liksom inte veta att pojkvännen var såååå gullig och världenz bästa och vi ska vara tillsammans heeeeela livet - och på alla hjärtans dag köpte han "typ en miljon rosor/" en nallebjörn för säkert 8000 kronor"/ "jääättedyyyyr typ äkta champange"/"hade en halv italiensk gosskör sjunga vår låt medan han skrubbade min hud med getmjölk"..
Ingen bryr sig och oftast verkar folk bara naiva och otroligt klyshiga

I alla fall var det till min stora lycka, och kanske inte helt ointressant för alla andra människor så att restaurangen vi gick till hade mitt absoluta favoritvin.
(Tydligen var det ett otroligt ovanligt val för både vinkyparen och den man som var ansvarig för vinkällaren kom fram till oss och konverserade om vinet.)

Chateu Musar. Och kanske har de rätt i att det har en ovanlig smak. Det smakar jordigt och är otroligt fyllig. Men det är helt fantastiskt.

   image9
Finns att få tag i något begränsad (7463 är produktnumret för den intresserade) men förmånligt prissatt tillgång i Sverige.

Missförstå mig inte The Dandy gör underbara saker, men jag behöver inte trycka upp det i ansiktet på alla andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0