Nu glömde jag att det var 1 timmas tidsskillnad...

Min mor, som jag seriöst trodde glömt bort att jag existerade, ringde i morse o väckte mig och The Dandy. klockan 8.45. Hon hade än en gång glömt tidsskillnaden.

förståeligt jag har ju BARA bott här i 1.5 ÅR..

Fick klappa The Dandy på huvudet så han somnade om. Ibland undrar jag om jag inte fått en hundvalp istället för en älskare...

1.5 år här.
Fortfarande..
.. blir jag irriterad varje dag i duschen eftersom vattentrycket är ungefär lika bra som en pipett..
.. tar jag aldrig med mig paraply
.. blir jag överaskad av att man kan få post på lördagar
.. letar jag utan framgång efter sötstark senap i mataffären

Däremot
.. kollar jag numer åt rätt håll när jag går över gatan
.. så älskar jag indisk mat
.. äter jag utan problem en trekantssmörgås till lunch
.. använder jag ord som wanker, twit och common när det passar

Kommentarer
Postat av: Identity

".. blir jag irriterad varje dag i duschen eftersom vattentrycket är ungefär lika bra som en pipett.."

haha det där var kul :)

Svar: Tack för att du gillade dem :D

2008-02-04 @ 23:13:01
URL: http://identity.blogg.se
Postat av: Dilek Isabelle

nice blogg :)
åh blev sjukt sugen på indiskt mat nu när jag läste det! dags för det snart..måste bara hitta ett bra ställe här

2008-02-07 @ 14:41:57
URL: http://izmir.blogg.se
Postat av: Malin

svar: ja man vet ju aldrig kommer förmodligen aldrig får reda på heller folks "hemligheter".
Tack så mycket jag kämpar för att ha den snygg och intressant :)

2008-02-07 @ 14:50:35
URL: http://mykarma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0