Min morgonrock är försvunnen

Hur detta kan vara av någon form av underhållningsvärde kanske förvirrar er. Men saken är sådan att The Dandy är den person som brukar gå runt i denna i mitt hus. Det ser något roligt ut när han spatserar runt i en blå japansk rock kanske men de allierade och The Other Girl (tjejen jag bor med som är trevlig men tycks anse att jag är hopplös på alla nivåer) är kanske inte redo för att se The Dandy i bara boxers vid frukostbordet.
Dessutom är det så fruktansvärt kallt att det nog rekommenderas att man är klädd för mindre snöstorm om man inte vill få frostskadade bröstvårtor.

Hursomhelst så inser min käre men märklige pojkvän att morgonrocken saknas så han beslutar sig för att över boxerna ta på sig en Svart Frackkavaj.
Man i frack och boxers = otroligt underhållande syn

Att fracken även hade kommit i The Dandys ägo efter en märklig byteshandel under en bal häromdagen gör det ju inte mindre märkligt.

Så Man i boxers och en annan mans frack = ännu roligare.

Kommentarer
Postat av: Jen

Naaw, gud vad gulligt inlägg. Småsaker i livet, men ändå värdefulla för en själv, som man uppskattar och finner roligt!

Tack så hemskt mycket för din kommentar och ditt tycke. Det gör mig mycket glad! =D

2008-02-18 @ 20:57:54
URL: http://jenph.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0