En inte så bra idée kanske

På grund av ett halvdant vad så verkar det som om jag kanske måste skaffa mig en ny fritidsaktivitet (ok jag har noll sådanna för tillfället men ändå)
Om The Dandy börjar gå till rugby igen så måste jag tydligen också börja spela för universitetets tjejlag.
Det verkade som ett underhållande och vettigt vad kl halv 2 i Lördagsnatt.

Nu undrar jag lite hur denna lösa konversation blev ett vad.

Detta eftersom jag är en av de människor som är minst passade att spela rugby (det var därför konversationen var underhållande från början..)
1. Jag kan inte springa
2. Jag är inte särskilt stor
3. Mer ur form än mig är svårt att vara
4. Jag kan inte kasta
5. Jag kan knappt fånga (även om The Dandy och Duncs tränat mig innerligt)
6. Rugbykvinnor är generellt rätt läskiga

Men inte den som villigt inte uppfyller min quota i ett vad så får vi se om det hela matrialiserar sig.
Vi kan väl se det så att även nära-döden upplevelser kan vara spännande..
.. Eftersom ifall jag faktiskt skulle gå till en träning så skulle jag antagligen;

1. Dö av utmattning efter att ha sprungit en halvsida
2. Få tre revben och halva höftbenet intryckt efter närkontakt av kvinna i 160-kilos klassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0