Jag är vacker när du är hos mig

Studerar för Informationssystemstentan, liggandes i Dandy's säng ätandes Rolos - mitt absoluta favoritgodis just nu.

med tanke på att jag just nu skriver i min blogg (medan jag övertalat Dandy att göra en header till mig, betalning i natura) så kanske ni listar ut att jag inte få så värst mycket gjort..

hittade dock en hetl fantastisk grej på aftonbladet.se (denna fantastiska källa av objektiv information...), om kameror på flygplatser som tydligen klär av en naken, och givetvis en poll om detta var "föromlämpande". Men ifall de nu faktiskt är så att bilden de får av en är, o så fruktansvärt, så som man ser ut naken, så vill jag hemskt gärna träffa mannen de fotograferade för bilden de hade brevid rubriken.
image13  Och, för framtida referens så vill jag gärna veta vad han har för skostorlek...

 http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article2325284.ab?latest=true&collapsed=tru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0