Extrem irritation botas i mitt fall med landsflykt och filantropi

Dagen börjades med att vi inser att hoten om att den rättmätige ägaren till "vår" parkeringsplats skulle återvända var sanna. 3 bilar med "clamps" på. En av dessa var Dandys = £80 i böter. Inte trevligt någonstans. Ren tur att jag parkerat någon gata bort och slapp den trevliga överaskningen.

Liten snorunge snor parkeringen jag väntar på när jag väl kommer till Campus.

Ringer parkeringsförvaltningen och ansöker om parkeringstillstånd för gatorna runtom min lägenhet, de meddelar att just min adress inte gäller för att få parkering och den något förvirrade killen i andra sidan luren har ingen aaaaaning var jag ska parkera bilen.

Hamnar i en bilkö och missar min besiktningstid.

Kommer hem till Dandy och någon har kapat hans vattenledning


MEN

Åker till Italien imorgon

Jag är i alla fall färdig med tentor och uppsatser (for now)

Jag försöker vara en god människa: Universitetet gör en kalender för välgörenhet och jag några andra glada/galna ska representera vår infamösa skidklubb. 

(Rätt gissat det involverar mild nakenhet. Men jag tänkte eftersom det kanske finns sisådär 12 personer på universitetet som ej sett mig i bara jeans och BH redan så kan jag ju lika gärna droppa kläderna för en god gärning)

Kommentarer
Postat av: Joel

Ja va fan.. helt rätt.. jag hade näckat vilken dag som helst för vilken skidklubb som helst ;D

/hobbyblottare

2008-04-26 @ 06:10:20
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: #svar: JOEL GEDIN

Jo visst finns det en charm i 80-talet .D

2008-04-26 @ 11:31:28
URL: http://joelgedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0