Ex-factor

Gick på promenad med syskonen Glam, uppfriskande.
Vi fick sällskap av en gemensam vän, något så intressant som min första pojkvän.
Det misstänks att denne märklige man fortfarande ibland flammar upp för mig. Vi är båda otroligt odrägliga mot varandra och det är alltid trevligt.. Uppfriskande.

Mer intressant är att hans flickvän för tillfället tydligen påminner mystiskt mycket om mig, eller i alla fall den glorifierade bild han ibland tycks ha av mig. Vi är lika långa, lika gamla, liknar (tydligen varandra).. Sedan skiljer vi oss tydligen markant åt då hon är trevlig och snäll.. *Ondeskefullt skratt*

Den oförbättreliga Miss C


Kommentarer
Postat av: Jen

HAHA! Så pure evilness =D

2008-04-07 @ 11:08:16
URL: http://jenph.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0