Du du du du du du du du dudu du du du du du

Igår kväll fick vi hela nattklubben att sjunga ovanstående.. Vilket självklart (!) är inledningen till L'amour toujours med Gigi. Givetvis..

Fantastiskt utekväll. Min gode vän Mr D får ännu en av sina goda idéer. Det slutar med att han beställer in 9 flaskor Champange med jordgubbar. Jag har verkligen saknat sådanna här utegångar även om jag nästan vevat armen  ur led.

Extra silverkant när nattklubbschefen (mycket märklig figur) påpekar att han tycker jag är en sån vacker tjej och ger mig sitt visitkort = VIPkort. Högst oväntat när jag inte ens kan minnas senaste gången jag besökte den här klubben.

Det ljuva livet fortsatte idag med en lunch på Avalon och sedan lite shopping med mor min. Hittade äntligen vad jag letat efter hela veckan - de perfekta gråa jeansen. De är av märket Superfine och de är mjau, underbara.
Inhandlade även en jättemysig stickad tröja från Ralph Lauren - Mamma blir så nöjd så när jag köper "vuxna" plagg.
Nu måste jag verkligen plugga. Får se hur detta går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0