Chillin' in Sweden

På besök hos familjen, småbarn överallt, någorlunda nyfödda Afrika (vars namn fortfarande inte är bestämt) är dock mycket snäll. Eller, det bästa med andras barn är ju att man kan lämna tillbaka dem när debörjar gråta...

Som säkert tidigare medelats så älskar jag i hemlighet antikvitetsaffärer. Därför även att besöka min mormor och morfar eftersom man får hemlagad lunch samt att källaren är som en enorm tidsresa. Helt gratis fick jag med mig en retro resväska från 30talet (att komplettera mina hattlådor), 10 portvinsglas samt ett kornblått skärp från åttiotalet.
Dessutom fick jag en paus från de små elaka vildarna som kallas mina halvsyskon. Imorgon åker vi i alla fall tillbaka till lugn och ro - hem till mamma igen. Helgen skall innan Dandy åker på Lördag inledas med utgång tillsammans med de Oslagbara syskonen Glam (Huvudsyssla; luncher, middagar, bruncher, roséeftermiddagar... Bisyssla; sekreteraruppgifter hos deras far). De kan party och där är helt fantastiska.

Återkommer för rapport om jag och Dandy överlever kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0